Ny blogg!

Hej vänner! Stunden är kommen att jag ska introducera er för min nya blogg! Exciting! :) Valt att byta från "webblogg" till "tumblr" då det är strået vassare och ingen seg reklam. Vore jätteglad om ni följer med mig till Tumblr och fortsätter att läsa min blogg där! Har börjat skriva där lite smått så ni har några inlägg att kika på. :) Ni är såklart alltid välkomna att titta in här på linafinas för att kolla gamla inlägg från tex Australienresan 2009-2010, Hjälmared mm. :) men jag kommer inte göra några nya inlägg här. Tänk att jag skrivit här på webbloggen i 4 år!! Har hänt massa saker på de åren och jag tycker det är jättttteroligt att ha mycket dokumenterat här! Och att ni vatt här inne och följt mig och kommenterat har varit jätteroligt ska ni veta! Jag hoppas som sagt att ni följer med till nästa bloggportal också. Jag skriver adressen längst ner här + i ett inlägg efter detta så ni säkert hittar dit! :)
 
http://linasandstrom.tumblr.com

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag hänger med.

2014-01-13 @ 15:57:13
Postat av: Lina

Yej! Toppen!

2014-01-13 @ 21:14:44
Postat av: Lisa

Wihoo, nya bloggen är verkligen jättefin!

Svar: Tack!! Visst blev den! Tack till dig och Robin för hjälpen! :)
Lina

2014-01-14 @ 10:11:25
URL: http://lisasandstrom.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0