Christin på visit! :)

Christin har hälsat på mig igår-idag! Supermysigt! Började med att vi gick till Emma och David på överraskningsfest för Emma, riktigt kul. Hon blev ju väldigt förvånad att komma hem från skolan och att lägenheten var full av vänner. Åt gott och hade det trevligt. Sen åkte jag och Christin vidare till Jul på Liseberg. Är verkligen ett mysigt place!! Vi sa att det hade vatt lite kul att hyra in sig där i december just för att ha snögaranti och alla dessa vackra julbelysningar runt sig. Fint!! Idag började vi dagen med en pw runt neighbourhooden, det är verkligen ett fint och trivsamt område Lunden och Örgryte. Nära stan och skog. Gofrukost med scones, varm choklad och ägg. Jag har börjat med grädde och minimarshmallows i chokladen. SÅ mysigt och gott är det! :) Prova! Sen kilade vi till julmarknaden i min church. Träffade August som hade fullt upp att baka polkagrisar! Han är ju från Gränna och har sommarjobbat med det. Kul att se! Christin fyndade en minijulgran till mig, nice! 

Nu sitter jag på en ersättningsbuss till Värnamo. "SJ, SJ gamle vän, konstigt att du lever än." Man slipper ju iaf att förvånas längre om tågen går eller om det blir buss hehe. (10 min senare...) Haha, nu har jag hoppat av bussen, för den gick bara till Borås och här ska jag hoppa på tåget! Kul att de aldrig sa det i Göteborg eller. Nåväl, gött med en kombo av både buss och tåg. Hej hej Maggan nu är jag som sagt på snabbvisit i Borran. 






Grym julkonsert!

Hej på er! Trogna läsare som tittat in här utan att jag skrivit nåt. Fina ni är. :)

Ska berätta lite om en fantastisk kväll! Jag, Lisa & Robin har nämligen varit på julkonsert med Samuel Ljungblahd och Ole Børud i Pingstkyrkan i Västra Frölunda. Det var verkligen SÅ bra, rakt igenom. De sjöng en blandning av klassiska och nyskrivna jullåtar i soulstil med ett grymt komp! Detta var första konserten på deras turné, så har ni möjlighet -köp för allt i världen biljetter!! På fredag kväll sjunger de i Jönköping. 

Detta var det ultimata sättet att inleda årets mysigaste månad på! Väl hemma sen hängde jag upp alla fina adventsstjärnor. Så mysigt! :)


RSS 2.0