Ut och njut

Efter skola och plugg blev det äntligen en runda i Delsjöområdet på min kära mtb. Gav mig ut mellan skurarna för det har ju regnat och varit solsken om vartannat idag. Märks verkligen på flera sätt att hösten anlänt. Blev 20 km där ösregnet kom ikapp mig sista halvan. Men vad gjorde väl det, nae ingenting. :) Riktigt skönt och härligt med mtb! Sedan blev det våfflor, är nästan så jag vill börja kalla det "våffeltisdag" men det är ju att överdriva hehe. Kanske ska införa en tradition med våfflor på tisdagskvällar, hade ju vatt mysigt! 










Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder från en härlig tur :)

2013-09-17 @ 23:46:48
Postat av: Lina

Tack, det var det verkligen! Och vi kör till helgen då! :)

2013-09-17 @ 23:58:40
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Härliga höstbilder!

2013-09-18 @ 19:58:38
Postat av: Emma

Gilla gilla gilla!!! :)

2013-09-18 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0