Sitter i hallen

Märks att jag har ett socialt underskott idag, med tanke på att detta är mitt tredje inlägg för dagen. Ska berätta en annan liten grej som jag tycker är såå skön. Det är att efter ett rått löppass, när man verkligen tagit ut sig, att sedan sitta länge i hallen utan att göra nånting. Bara sitta, känna sig nöjd och utslagen liksom. Har suttit här en stund nu så ska kila in i duschen innan jag blir för kall. Sen ska jag ner till Lisa och Robin! :)

Kan knappt beskriva hur underbart skönt det var att springa ikväll!!! Hur gött som helst och benen bara rullade på i ett tempo som jag knappt trodde var jag. Åh, härligt!! 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Sitter du kvar i hallen?

2013-10-06 @ 20:48:31
Postat av: Lina

Hehe, nej nu har jag förflyttat mig till soffa. ;)

2013-10-07 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0