Lördagsplugg!

Ibland kan man uppdatera om lite halv onödiga saker. Men för att tycka det är lite roligare att plugga tycker jag det är lite kul att piffa till saker lite. Har aldrig pluggat så intensivt och strukturerat som idag. Jag har seriöst inte gjort nåt annat än att plugga idag, sen kl 8,50 i morse. Jag tog en kaffepaus 20 min, lunch en timme och nu en liten paus igen. Emma ringde innan så det var mysigt att prata lite med henne. Orsaker till min diciplin idag är bl.a tack vare en lagom dos av stress, jag lyssnar på Hillsong och att jag har denna söta rosett i håret, hihi. Ska göra ett ryck nu igen, sen ska jag UT i friskluften!! :)


Arvid Nordquist med skummad mjölk i Hawaiikopp och tre dadlar. =fm fika idag.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Har varit ute o promenerat en timma nu, uppehåll o ganska varmt!

2013-10-05 @ 18:11:13
Postat av: Lina

Åh vad härligt Maggan! En promenad är alltid värt! Så snart jag är klar ska jag också gå ut! Solen har ju tom tittat fram här idag, det trodde jag inte. Nu är det ju dock snart mörkt.

2013-10-05 @ 18:32:10
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0