Hej gråa lördag

Vanligtvis (kan nog de flesta hålla med om) blir man ju mest glad av att vakna på månnen och det är fint väder ute. Idag kände jag tvärt om, "tack gode Gud för en igenmulen himmel och regn i luften!" Jag ska nämligen mest plugga idag, och det går ju lättare om det inte är strålande solsken ute. Så heja för det. 

Ska man plugga hela dagen krävs såklart en rejäl frukost. Idag blev det mammas brödbullar, yoghurt med müsli och en smoothie. 

Detta hade jag i min smoothie:
-Blandade bär
-Naturell yoghurt
-Mjölk
-Mald ingefära
-Linfrön



En liten grej som kan svinga upp vardagen är t.ex att jag härom dagen köpte nytt presskaffe, från Arvid Nordquist. Får bli en kopp i nästa paus.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Skönt att det inte var detta vädret förra lördagen!

2013-10-05 @ 11:57:36
Postat av: Lina

Ja verkligen! Jag tänkte också på det tidigare idag. Ska man ut och vandra har ju ändå vädret stor betydelse för upplevelsen!

2013-10-05 @ 12:26:10
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Pappa

Det ser läskande ut.

2013-10-05 @ 15:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0