Inviger våren med tapet och tulpaner

Pappa kom hit i veckan och det innebär oftast lite fixande här hemma. Största projektet den här gången var att tapetsera i köket som han gjorde igår. Sån överraskning att komma hem från jobbet på eftermiddagen och se den otroligt fina väggen! :D Så vacker! Har sagt att jag ska vänta med att köpa tulpaner tills väggen var klar, så igår kunde jag äntligen ta in våren på riktigt. Härliga blommor!

Idag har jag och Lisa hängt en stund på Svenssons för jag ska köpa Stringhyllor. Ska ha dem på väggen ovanför skrivbordet och jag har planerat för väggen i tankarna ett litet tag så det kommer bli riktigt bra! Klassikern finns ju i oändligt med kombinationer och i flera olika färger på både gavlar och hyllplan. Lutar åt att jag köper gavlar i vitt och hyllplan i ask. Riktigt fina är de!

Senare i eftermiddag kommer mamma också hit, ska bli kul. På söndag fyller syster-yster år så då blir det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0