Lugna Göteborg

Trodde nästan det skulle vara plågsamt när alarmet ringde kl 5 i morse men det gick faktiskt bra. Och det har faktiskt sina fördelar att börja jobba kl 6. Dels är det lika ljust ute nu som när jag börjar kl 8. Det är knappt någon trafik ute eller folk heller för den delen när jag cyklar de 30 minuterna till jobbet. Så ljuvligt. Härligt att uppleva Göteborg innan majoriteten av befolkningen vaknar! En annan go grej när man öppnar är att man äter frukost med barnen, så slipper man räkna in det i tiden hemma på morgonen. Kidsen som kommer så tidigt har dessutom inte nåt sin fulla speed utan är lite lagom lugna, hehe. Gött är också att sluta redan kl 13,30 såklart!

Frågan är bara vad jag ska hitta på nu när jag har så mycket av eftermiddagen kvar? Är sugen på att ut och cykla mtb, så det kanske får bli en liten runda som uppvärmning för cykeltävlingen i Danmark i helgen. Ikväll ska jag sen träffa Hanna och hennes lilla 6-månaders dotter Emmy. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0