Havssikt

Nu fram till midsommar vikar jag på en förskola i Majorna för en fd kollega till mig. Det är så skönt verkligen att veta om innan hur jag ska jobba! I fredags var ju mamma och pappa fortfarande i stan så efter jobbet cyklade jag till Saltholmen för att möta dem på sin utflykt i skärgården. Det är en liten fördel med att jobba på andra sidan city, att jag är halvvägs till havet då. Det var verkligen härligt att komma till havet och speciellt en så solig och skön dag som i fredags. :) Efter bara två-tre km på vår tur hem träffade vi helt random Anton där han och en kompis satt och åt glass, SÅ roligt verkligen! Gött att han har flyttat hem till Göteborg nu över sommaren. :)

På kvällen var jag och Elin i Smyrnakyrkan och lyssnade på Jonas Helgesson, verkligen bra! Väldigt mycket skratt (väldigt mycket!) men också allvar. Han är en inspirerande och energigivande talare, så ta ett tillfälle att lyssna till honom nångång framöver!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fantastisk fin cykelskärgårdstur med båt.

2013-06-11 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0