Pappa!

Idag fyller älskade pappa år! Stort grattis pappi! Tänk så mycket skoj vi upplevt tillsammans!

Något av MYCKET som jag varje dag ser upp till hos dig är din überstarka fysik, och när folk har frågat (som de gjort titt som tätt senaste 10 åren i mitt liv) när/om jag springer ifrån dig än så är jag stolt över att jag kan svara dem att jag nog aldrig kommer varken springa, skida eller cykla ifrån dig. Du är otrolig. Sen är det verkligen sporrande att tänka på vad du gjort i SM och skidat i VM. Din passion och uthållighet för saker och ting. (och din oberörda min efter Salomon trail tour i helgen då jag själv låg stupad på marken.)

You rock my world daddie cool. Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Pappa

TACK Lina. Jag o mamma hade fin födelsedagsfest vid Svartgölen igårkväll. Hipp, Hipp, Hurra.

2013-06-13 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0