Inleder semestern

Nu är det semester! :) Inte för att jag jobbat så mkt i veckan men jag har ändå vatt "tillgänglig" så har ju inte vatt som semester iaf. Inledde dagen med ett pass på min mtb. Återigen hehe. :) Körde ut via Delsjöns golfbana, delsjöarna och Bertilssons stuga. Därefter en för mig ny väg, en teknisk stig i 1,5km. Fick gå endel med cykeln så den sträckan kändes rätt lång. Hade karta så jag visste att det skulle bli bättre väg sen. Vid Blacktjärn stannade jag till och satte mig några minuter, det var skönt. Börjar känna i benen nu och har faktiskt fått träningsvärk i vänster arm. Hemma igen efter två timmar och 2,5 mil.

Ikväll har jag och bl.a. Emma, David och Petter vatt på konsert med Dan Reed på Liseberg. Han var verkligen jättebra! Så kul att höra honom live! :)

Imån ska jag och Elin ut till Hönö. Ser vi SÅ fram emot. Konferensen börjar imån så det blir det och sol och bad. Ska träffa Simon också som jag var på Hawaii med. Han har i stort sätt vatt kvar på Hawaii sen dess men flyttat hem till Hönö nu. :) N I C E.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Att semester. Härligt.

2013-07-06 @ 00:50:46
Postat av: Lina

Härligt ja! Kommer jag kunna cykla ännu mera! Haha. De dagar jag är i Göteborg vill säga.

2013-07-06 @ 01:52:44
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0