Flower power

Snacka om att ha oflyt med vädret. Har bakat bröd som är färdigt alldeles strax. När det är klart skulle jag ge mig ut på ett pass mtb, men nu har himlen öppnat sig och regnet öser ner! Jag har inte kommit så långt i utvecklingen att jag cyklar mtb då regnet faller. Hade tänk hinna cykla en runda innan jag och Robin ska ut och springa kl 17,30 ikväll så vi får väl se hur det blir med den planeringen. Robin har iaf köpt nya terrängskor så det blir kul att va med då han inviger dem!

Tidigare idag har jag gått lite på stan och bl.a. köpt en balkonglåda på Granit. I plåt med raka kanter. Sen köpte jag även lite blommor på Olskrokstorget så imån ska jag plantera dem och lite annat jag redan har här hemma. Kul! :) Nu är regnet på väg bort, gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0