Ett dygn på Hönö, lördag

Ett av de skönaste dygnen den här sommaren kan jag tro. Vi har verkligen njutit, vatt på bra möten och träffat goa vänner. Solade en stund vid Hjälvik igår, släppa allt och bara vara. Det var vår melodi. Sköna Simon hämtade upp oss och därefter åt vi middag tillsammans på CheckIn café på Hönö. Riktigt god räksallad som jag rekommenderar för er som ska ut i veckan. :) Sen körde vi runt, runt på öarna och bara tittade på allt vackert. Han är nog ändå en stolt ö-bo, Simon. Elin skulle köpa skoskavsplåster så vi stannade till på ica på Öckerö, och vem sitter då i kassan om inte Calle! Åh vilket kärt återseende av en annan vän från Hawaii. Han är en SÅ bra kille! Vi körde hem till Simon där vi gick slackline i 1,5h. Det var riktigt skoj (och svårt) minsann. Benen skakar och man försöker att hålla balansen och blicken fäst på trädet på andra sidan. Kan iaf konstatera att vi blev bättre efter de 90 minuterna. Calle kom till oss sen vilket såklart var kul att hänga en stund. Insåg också att Calle har en gåva att gå slackline, -åh det där vill jag testa, sa han och gick mot linan. Han hoppade upp och gick flera meter innan han ramlade ner. Så kan det va. Kl 22,15 gick jag och Elin på möte och senare hem till Simon där vi fick sova över. Tack för gästfriheten, så härligt att få ännu en dag på öa. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Härlig sommardag. Jag har också varit på en ö idag. Cyklade Bolmsörundan och åkte färja. Finfint.

2013-07-07 @ 16:05:38
Postat av: Lina

Härligt, det är en fin tur det med! :)

2013-07-07 @ 16:26:18
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0