Ta tillvara på livets stunder.

Har ni lyssnat på låten God is able, som jag länkade? Åh, vilken fantastisk sång! Den går på högvarv hos mig.

Måste berätta att löpningen går så himla bra för mig nu! Åh det är så härligt! Var lite segt en period innan, men sen nyår är jag verkligen igång bra med träningen igen! Wihoo!! Idag på min runda runt Härlanda tjärn såg jag något otroligt. Nämligen några som satt nere i bushen vid sjön och eldade! Så mysigt! De påminde mig om att man verkligen ska ta tillvara på alla livets stunder, så värt! Och att göra upp en eld och grilla en vanlig tisdagskväll, kan ju knappt bli mer nice! Tummen upp för dem!

När Lisa och Robin kom hem från jobbet åkte vi till xxl sisjön där jag köpte en ny skidjacka! (Utförsski). Testade den och så när vi var där för 1,5 vecka så det var gött att köpa den idag. Så nice är den! En rosa Roxy. Yeah. Är ju härligt att vi bor 2 km från slalombacken så jag kan inviga den i pisten snart. :) ska bara ha mina skidor här i Gbg oxå hehe. Ikväll sen drog vi hem till mig och åt middag. Pasta, pesto, chicken. Lite av en klassiker hos mig. ;) fast i och med att jag i princip aldrig lagar mat på vardagarna (äter ju på jobbet) så har jag ju inte den mest innehållsrika kylen. När jag väl lagar nåt så tänker typ "åh, vad roligt att använda stekpannan! Bara två veckor sen sist!" Haha. God afton. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skatåsterrängen inbjuder till alla sorters friluftsaktiviteter. Eller hur?

2013-01-22 @ 23:45:28
Postat av: Lisa

Tack för igår!
Angående ditt tomma kylskåp. Var glad att du får plats. Det är nämligen mitt och Robins ständiga problem. Särskilt frysen är hur full som helst! Hehe.

2013-01-23 @ 13:17:29
URL: http://lisasandstrom.tumblr.com/
Postat av: Lina

Ja men verkligen! Så allsidigt place!!

Hehe, det ska jag vara tacksam för. Min frys är oxå helt full. Kanske ska införskaffa en stor frysbox i källarförrådet. Haha.

2013-01-23 @ 14:39:42
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Ni får väl ha lite omsättning i frysarna, inte bara frysa in utan också tina upp!

2013-01-23 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0