Off to F & S again.

Snart ska jag till Friskis, o yeah!!!
Blev lite besviken nu när jag kom hem från jobbet att uppsatsen jag här näst ska skriva i naturkunskapen fortfarande är låst. I och med att jag pluggat in nästan två veckor av kursen stämmer inte veckoplaneringen längre utan jag måste inför varje prov maila min lärare att hon ska göra provet tillgängligt för mig. Skrev till henne igår kväll, och kl 7 i morse hade hon svarat att uppgiften är upplåst, men så har hon ändå glömt att låsa upp den. Segt. Ville ju så gärna börja idag. Men för att se det positivt så får jag nu en mellandag utan så mkt plugg och jag kan dessutom stanna längre stund på Friskis ikväll! Ska strax packa väskan för en klass Dans fuego! Ska tydligen vara ett pass med touch av zumba och salsa! Exciting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0