F & S!

Nu ska jag berätta vart jag varit! Nämligen på Friskis och Svettis!! ÅH! Så himla roligt!!!! Precis den inspirationen jag behöver till kontrast med att löpträna ute i mörkret. Friskis har en drive nu att man kan få träna fritt en vecka i januari. Så jag packade väskan där på sen-em och tog mig till gymmet i hopp om att veckokorten fanns kvar, och det gjorde de, yes! :) Vilken träningsvecka som väntar! Jag sprang 12 km på löpbandet och gick i en km vilket blev en tid på 70 min. Förvånad och imponerad av mig själv. :) därefter körde jag armstyrka med handlar. Kanske får träningsvärk imån, brukar inte träna dem så mkt. :) Men nu har jag ju en vecka på mig haha. Blev lite magövningar med medicinboll också. Wej. Jag är ju inte så van att gymma så jag känner mig lite lost bland alla maskiner och människor, hehe. Tycker mest att det är de olika gruppassen som lockar. :) Ser SÅ fram att träna dem i veckan! Nu blir det kvällsmat och På spåret. Sen har jag köpt kesella, ska tydligen vara nice, nyttigt snacks tillsammans med frukt, ska testa det sen om jag orkar, fast det lär jag göra efter all energi jag bränt den här träningen. :)

Springer in mina nya löparskor. Fräscht.


Kommentarer
Postat av: Maggan

De har väl något som kallas cirkelträning, är det något för dig tror du? Jag tycker det låter intressant o kanske ska pröva på det någon gång.

2013-01-11 @ 23:14:54
Postat av: Lina

Ja precis! Tänkte gå på det på måndag! :) Verkar riktigt roligt och allsidigt! :) har ni prova på i Borran oxå? Eller brukar du gå på Friskis?

2013-01-12 @ 11:56:41
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Jag gick ett antal år i deras begynnelse här i Borås, när de var i kyrkans hall, Lennart hade frikort, som jag fick utnyttja. Då var det i stort sett bara lätt/medel/intensiv pass, nu är ju utbudet ett helt annat. Kanske jag någon gång provar igen.

2013-01-12 @ 13:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0