All things are possible!

Känns riktigt inspirerande att jag ska ta bussen till jobbet kl 5.58 (!) imån morgon! Eller inte. Jag går in i det tidig-tidiga schemat nu vilket betyder att de dagar jag öppnar, så är det kl 6,30 (annars 7,15.) käre tid. Haft en fin söndag som började med våffelfrukost med Robin och Lisa hos mig, så kul att träffa dem igen! :) sen åkte vi till Sisjön för XXL och Stadium. Robin köpte riktigt nice vandrarkängor och Lisa en petzl. Jag tänkte köpa ett pimpelspö, och höll i det ända fram till kassan haha. Lite udda, I know. Men hade pappa i telefon och han sa att jag ska få hans ist. ;) annars prova jag någon skidjacka (Lisa och Robin taggar mig för skidor nu men då måste jag ha en ny outfit. Får se när jag finner nåt nice! Sen var jag på gång att köpa en renfäll oxå, men tror jag ska köpa det av en same i norr ist. Lite mer exotiskt.

Vi kom hem, sen gick vi lika fort igen för att gå till Connect church. Yeah! Grymma möten! Vi har ju både kl 16 & 18! Vilken grym church sunday det blir. Nästa vecka börjar 11-mötet igen nu efter jullesigheten. Vårens tema är "All things are possible!" and I know, sen jag vatt på Hawaii och upplevt allt möjligt vet jag, att för Gud är allting möjligt. Vilken vår vi har framför oss. :) Det känns ju som att det är vår redan nu, men jag hoppas kylan kommer tillbaka snart!!! Det gör den! God natt på er. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Våffelfrukost. Det påminner om Storulvån. Härlig vandring.

2013-01-07 @ 09:58:41
Postat av: Lina

Åh!! Att storulvån! Vilken fantastisk vecka! Att vi hade sån grym tur med vädret också, det var extra nice! Go gåsen! Haha!

2013-01-07 @ 14:55:54
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Maggan

Såg bilder från er vandring när vi var i Vmo i helgen, härligt!

2013-01-07 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0