Wiiie, jag är klar!

En riktig lyckodag idag! Är SÅ fantastiskt glad och tacksam! Har nämligen haft sista delen i naturkunskapen som bestod av ett muntligt prov och betygsamtal med läraren i Umeå via telefon. Och YES! Jag är äntligen klar, och jag är mer, mer än godkänd i kursen!!! Känns underbart! Tänk att jag pluggat den i 20 veckor, kommer kännas lite tomt om kvällarna nu när den är klar haha. Vet att jag för ett tag sedan tänkte att jag skulle göra en lista med rubriken "Det här ska jag tillbringa em/kvällarna med när naturkunskapen är över". Ångrar mig nu att den listan förblev ogjord, hade vatt så roligt att se vad jag tyckte jag hade för lite tid till innan. Minns att en grej var att läsa böcker och allmän chilltid. Jag har en massa tidningar och magasin som jag vill läsa, de har haft en förmåga att stapla sig på hög här hemma de sista månaderna.

Idag har jag även haft redigt goa stunder med syster-yster och Emma då vi bl.a. gjorde dinkelvåfflor och en massa gött snack. Kvällen sen cyklade jag till Elin (bara två km. :)) Vi bakade scones och kollade på Maria och Mindy. Åh vilken dag, känner att många känslor rinner ur mig nu tack vare att NK är över, är stolt över mig! Helt awesome!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis Lina, bra jobbat, då hoppas vi att det går bra i fortsättningen också, vad det nu än blir du söker!

2013-02-27 @ 09:06:26
Postat av: Anonym

Grym du är! Så flitig och all tid du har spenderat på nk är du lätt värd mer än godkänt :) Hejdå nk och hej fritid ;)

2013-02-27 @ 23:07:18
Postat av: Lina

Tack så mycket!! Känns SÅ bra verkligen! Ja, nu blir det hej fritid! :) och klura på vilket program det ska bli! :)

2013-02-28 @ 22:58:44
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0