Lidnäs.

Wow vilket place! och vilken strålande vintersöndag det är! Fullkomligt älskar det här! Längdskidor på Lidnäs och vi har aldrig beskådat så många längdskidåkare på en och samma anläggning samtidigt förut. Idre, Långberget, Lindvallen, Gubbmyren, Grövelsjön.. Det skulle möjligtvis vara runt Entjärn i Trysil en solig vinterdag som kunde kontra. Så otroligt festligt! Längdskidor har verkligen svingat upp sig sista åren, helt plötsligt känns det som att alla ska ut och åka längd. Grymt ju! :) Jag hörde en som sa att Lidnäs är bästa längdåkarstället i hela Småland nu! Häftigt! En eloge till min kära far som alltid gör det yttersta för att få till bra spår här i Värnamo, sköter om dem och spårar nya. Det spelar ingen roll om klockan är tidigt på morgonen eller sent på kvällen, spåren vill han ha uppdaterade för de som vill åka. Det är så grymt tycker jag! I'm proud!

Idag blev det återigen 3 varv på den 5 km långa banan. Pappa var ute och spårade dem igen sent igår kväll så de var SÅ bra idag! Helt optimalt!! Grym träning jag fått under den här smålandshelgen! Oh yeah!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0