Inte fullt kry

Måste bara berätta om vad jag sov i i natt. Vaknade av att jag frös, var torr i munnen och mådde lite illa. Gick och hämtade två Ipren och på den lilla walken började jag frysa så jag huttrade. På med mer kläder så tillslut somnade jag igen iförd tights, fleecebyxor, långa strumpor, t-shirt, fleecetröja, stickad halsduk och mössa. Dessutom två täcken över mig. Inte helt okej alltså. Vaknat flera gånger sen och vatt helt otroligt torr i hela munnen, jag måste dricka mer vatten! Ska fråga Lisa sen om de har en gullök hemma, ska ju vara bra mot sjuka. Nu ska jag fortsätta vila. Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ta det lugnt o krya på dig, Kan Jang är bra, annars läker kroppen sig själv så småningom med vila, vätska o värme!

2013-02-04 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0