Hej mörka, regniga lördag!

Värst vilken mörk dag det är idag. Jag vakande efter 8 och det är ju i princip lika mörkt nu som då. Gick ut på en pw vilket var nice såklart, inget folk ute typ. Provade ett nytt recept på varm choklad till frukost vilket var riiiiktigt gott! Sen blev det lite saffransscones och skidor + julkalendern på tv. Allt för att ladda upp inför dagens plugg. Håller på med en presentation på engelska jag ska hålla på torsdag, ska snacka om backpacking in Australia. :) Tog en liten kaffe-skidpaus nu men ska fortsätta strax så jag (förhoppningsvis) är klar till kvällen. Då blir det julgodisbak med Lisa och Robin. Mysigt!

Varm choklad: 
Du behöver: 1 kopp varm mjölk, 1 msk kakao och 2 msk farinsocker.

Gör så här: Blanda kakao+farinsocker med lite av mjölken så det blir som en smet. Häll över resten av mjölken och blanda runt. Toppa ev med lite minimarshmallows. :) Hur god som helst!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Tänker på dig varenda gång jag går förbi minimarshmallows på Maxi!

2013-12-19 @ 11:26:22
Postat av: Lina

Haha, va skoj! De piffar verkligen till livet. :)

2013-12-20 @ 00:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0