Sälen!

Så nu är jag, Anders och Karl uppe i Sälen! :) En riktigt härlig resdag hade vi där det tog oss fyra stopp att finna ett bra lunchställe, blev i Filipstad tillslut. Vi köpte med oss goda kanelbullar från ett jättemysigt bageri innan Storfors. Handlat på Ica i Lindvallen, det är så otroligt effektivt att handla med killar ju. Inga konstigheter och snabbt går det! (Vi hann storhandla på en kvart!) Sen har vi lagat kvällsmiddag, spelat kort, skrattat otroligt och bara haft det riktigt gött! Imån blir det mtb och fiske! Ahhh, ska bli SÅÅÅ KUL!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy, vad gött! Vad gör Karl på första bilden? Blir han så exalterad över att se vasaloppsstarten? Det kommer bli nice med rörbäcksnäs för er idag, vill jag lova! Hälsa grabbsen!

2013-08-14 @ 08:43:15
URL: http://lisasandstrom.tumblr.com
Postat av: Lina

Haha! Ja man kan ju nästan tro det. Men han försöker göra sig liten så jag kunde få en bild på starten hehe. Ska bli SÅ kul med rörbäcksnäs idag!!! Det ska jag göra!

2013-08-14 @ 09:10:00
URL: http://linafinas.webblogg.se
Postat av: Pappa

Hoppas på fin cykling

2013-08-14 @ 15:59:17
Postat av: Mamma

Hej. Jag tycker jag känner igen många av de orter ni passerade. Vi stannade ju tull i Stor trivs i Storfors.
Härligt när det gå fort att handla, det finns ju annat man kan göra. Kul att ni spela kort, då kanske vi kan spela en annan gång. Kram mamma

Postat av: Christin

Förstår exakt vad du menar med att det går fort att handla med killar! Inga konstigheter, ta det man ska ha och betala ;)

2013-08-15 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0