Dalarna

Vi hade en otroligt rolig vecka uppe i Dalarna! Så härligt att komma iväg en sväng nu innan skolan börjar. :) Torsdag hängde jag, Anders och Karl först på cykelvasamässan. glassade med varsin kaffe latte i solen, härligt! Kvällen var vi och fiskade i kvällssolen vid en fin liten sjö. Så, så härligt verkligen! Jag flugfiskade för första gången, kul!! Vi fick två fiskar var, gött! Torsdag kväll kom även de andra 10 stallkompisarma upp till stugorna. :)

Fredagen cyklade jag och Lisa Cykelvasan 45km. Åh vilken rolig dag!! Vilken tur att jag upptäckt hur KUL det är att cykla MTB! Med 45 km via "dödens backe" upp till Oxberg, en punktering spurtade vi i mål på tiden 2:20:32. Grabbarna i vårt stall "cyklamera" hejade grymt på oss också. Härligt!! Lördagen var det deras tur att cykla, 95km i kanonväder medan jag, Lisa och pappa hejade på dem i Mångsbodarna, Oxberg och på upploppet. Gött!! Imponerande, så kul!! Innan vi började hemresan söndag em var vi några stycken som cyklade 19 km grön i Rörbäcksnäs. Där finns några av Sveriges finaste och bästa mtb-leder så det gällde verkligen att passa på när vi var där! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt inlägg! Jag skrev också ett precis om vår lilla cykeltur. Jag hoppas verkligen det blir en tradition!

2013-08-20 @ 12:32:07
URL: http://lisasandstrom.tumblr.com
Postat av: Pappa

Det var riktigt skoj. Vilka dagar vi hade. Alla körde riktigt bra.

2013-08-20 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0