Distansveckor i terräng

Livet rullar på. Jobbar nästan heltid på lite olika förskolor vilket är gött. :) Imån ska jag jobba som fritidspedagog på en mellanstadieskola vilket jag verkligen ser fram emot! Ska hjälpa till på en tekniklektion och tre musiklektioner. Med min musikaliska gåva kan det ju bara gå bra, hehe. Nej, men det ska bli roligt! Är även inne i ett riktigt löparflow vilket jag verkligen gillar! Jag är inne på min andra veckan med distanspass nu. Wiho. Har blivit så helt spontant, fantastiskt ju! Sprang 15,5 km i lördags, 13,5 i söndags och igår sprang jag först 6 km på morgonen och sedan 8 km på kvällen. Grymt!! :) Hade det varit fler veckor än tre kvar till Göteborgsvarvet skulle jag anmält mig! Tänkte ha en vilodag idag i och med att träningen för onsdag och torsdag redan är planerad tillsammans med Elin, men det blev ändå en 15 km (2h) lång power walk med Lisa och Elina. Avslutade rundan med att plocka lite vitsippor, fint. :)

Imån efter jobbet ska jag och Elin åka till Hjälmared! :D Är cafékväll där kl 19 för alla som vill vilket ska bli skoj såklart!


Kommentarer
Postat av: pappa

Bra träning för Salomontrail..

2013-04-24 @ 08:45:10
Postat av: pappa

Bra träning för Salomontrail..

2013-04-24 @ 08:45:58
Postat av: Maggan

Visst är det härligt att ut o röra på sig, var ute en runda nu på em i regnet!

2013-04-24 @ 17:46:08
Postat av: Lina

Ja just det ja! Vi tränar ju för salomon trail tour!
Ja precis, regnet har sin charm det med! ;) fast det har det faktiskt!

2013-04-24 @ 20:58:03
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0