Tisdag vecka 2

Ska göra ett lite mer omfattande inlägg snart om vad jag bl.a. har gjort de första två veckorna i Göteborg. För det är endel roligheter kan jag säga. :) idag har jag tex träffat Maggan och fikat i mysiga Haga. Sedan promenerade och promenerade vi i det underbara höstvädret genom Slottsskogen i solen! Jag har även upptäckt min nya stad med att gå på Röhsska muséet med
trevliga utställningar om inredningsdesign och ondska... Lite scary. Jag har också börjat sjunga i en gospelkör i Saronkyrkan som heter Felicity, övning ikväll och detta var min andra övning där. Kul! Sen när jag kom hem till tjejerna hade de pannkaksbjudning vilket var ytterst trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0