Spring!

Jag har har sprungit varenda större stig i hela Slottsskogen! Tidigare blev det alltid yttre varvet av den fina parken och det blev 4,5 km. Ikväll, tack vare runner's high sprang och sprang och sprang jag. Hur gött som helst!! De där endorfinerna gör sannerligen nytta! Vet inte hur många km det blev för min gps-signal laggade då och då, men jag var iallafall ute i 1h och 17 min. How nice! Trodde knappt det gick att få ihop den längden i Slottsskogen. Tummen upp!! Det är verkligen något av höjdpunkterna med att jag flyttat och fått miljöombyte igen, att jag blivit så grymt motiverad med min löpning. Mår så mycket bättre av all den energi träningen ger mig! Det går bra med jobbandet också, jag trivs bra på mina förskolor och det blir ändå mycket jobb, nice. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Kul att du har det bra o mår så gott!

2012-09-18 @ 22:11:01
Postat av: Pappa

Härligt Lina.

2012-09-18 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0