På väg till lifegroup!

Med Bibeln i den ena handen och kalendern i den andra är jag nu på spårvagnen till Björkekärr (öster) där jag ska på min första Lifegroup här i Göteborg. Är några tjejer i Gilead som frågade om jag ville med till deras bönegrupp, alias lifegroup och det ville jag så gärna! Ska verkligen bli roligt!! Annars har jag jobbat hela dagen idag på en förskola som jag trivdes väldigt bra på! Ska jobba där imån med, och på fredag ska jag jobba på Beach center! Grymt att det löst sig så bra och snabbt!! med jobb för mig! :) känns mer som en hemstad då med när jag lite mer vardagliga sysslor som att jobba. Trivs så bra här. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad kul att du har ett sånt flyt!

2012-09-12 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0