Ohana night

Good day!! Varit en intensiv lördag för att jag inte gick ur bädden förrens kl 11. Har så längtat efter den här sovmorgonen så jag blev lite besviken först att klockan inte ens var nio då jag vaknade first time men sen somnade jag om och vaknade kl 10, och vilade och drog mig till 11. Där snackar vi gotid in bed! Out for a run runt, 45 min i Skatås. Gick rätt segt idag men njöt av naturen, solen och att jag kom ut på en runda. Sen är det alltid så mycket folk som tränar i Skatås så det blir alltid peppande. :) mötte Mustafa Mohamed med ett gäng killar, #kändistätt hehe.

Hemma idag har jag mest bakat kan man ju säga. Blev sconesfrukost, knäckebrödsbak och cookies! Sen har jag städat lite oxå, haft Lisa på snabbesök, handlat och fikat (bästa new spot för det i min soffa, kul!!). Kl 17 drog vi några till Floda för Ohana dinner hos Christy, Stefan, Lei, Anna och Michelle. Vi var rätt många och i olika åldrar, små kids och små hundar haha. (Vi snackar typ minihundar!) Ohana är det hawaiianska namnet för familj, och det är verkligen sådan familjefeeling bland STN-folks. Gott! Vi åt och hade trevligt! Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!!!! Vilken fin soffa!! Åh va mysigt du fått det!!!
Vilken härlig lördag du hade. Gött att bara ta dagen som den kommer!!! Kraaammm

2012-10-28 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0