Händer grejer

Pappa är hos mig nu. :) han som är så händig och duktig är just nu hemma och slipar och målar i mitt vardagsrum. :) jag hade så gärna vatt där nu och hjälpt till och lärt mig ännu mer om sånt hemmafix, man vill ju vara händig och självständig liksom. Fast jag slutar kl 16 idag så vi kommer nog hinna måla endel tillsammans. :) sen ska det tapetseras lite också, en vägg i vardagsrummet och en i hallen. Kommer bli så bra! Pap kom igår kväll, och mamma kommer på fredag. Så stannar de till söndag. :) vi ska orienteringstävla i helgen, blir grymt. Annars sitter jag här på min rast i personalrummet och längtar tillbaka till fjällvandringen. Fint!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ska bli kul att få se detta på lördag. Idag blev det fika på fröken Olsson utan Kenneth, han fick fika i Lunden.

2012-10-18 @ 21:44:34
Postat av: Lina

Ja, vi får se hur långt vi (pappa) har hunnit tills dess. Synd han inte hann komma ner till Fröken Olsson idag, men vad kul att du och Le hinner komma hit innan aussi! :)

2012-10-18 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0