Lite för mycket

Idag har jag verkligen gjort för mycket! Så galet trött nu. Jobb till 14,45, onödigt lång tid i stan för att köpa cykelkedjeolja, hem och plugga, till Skatås på zumba vilket var redigt skoj! Hemma kl 20 och bestämt mig för att göra müsli. Sen till det mest omständiga alltså.. "medan ugnen är varm ska jag göra äppelmos!" inte smart på en måndagskväll kan jag säga. Min äppelmoskvarn är lite för smal så det blev stopp och skvätte runt lite. (eller kanske jag saknar rätta känslan..) Så himla kletigt och krabbigt. Tog en timme från att jag tog ut de ur ugnen tills jag hade mina 5dl mos. Inte värt! Är en sådan dag då jag har gjort massa saker men ändå inte fått gjort nånting. Den känsla alltså. Så jobbig, helst vill jag bara sova nu, så det ska jag. Blir iaf müsli och äppelmos till frukost, nice haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0