Somliga drar till Milano, andra till skogen.

Hade vatt så nice att åka med mor och far till Milano. Fy så gödigt de kommer ha. Mäktigaste upplevelsen blir nog när de (två olika dagar dessutom!) kommer beskåda Giro d'Italia. Vilken känsla. Pappa kommer nog bli alldeles till sig och få gåshud. Annars ska de turista i staden och åka runt i hyrbilen. De ska också vandra från Monterosso till Vernassa som jag gjorde med bibelskolan för nästan precis ett år sedan, så kul! Underbart vackra Italien.

Själv ska jag ta hand om huset, jobba på Västhorja och Ekbacken. Imån är jag medarrangör för 5-dagars på hemmaplan etapp två som går av stapeln i Maramö. Ikväll sprang jag, Maria och Leo ut med kontroller för det, kommer bli nice! Det är "redig redig" skog där! :) Onsdag drar jag ännu en gång till fina Göteborg. Kommer bli fett!


Kommentarer
Postat av: Christin

Gödigt!?! Lina vad är detta för knasigt ord? Typiskt att du åker till Gbg på onsdag, kommer hem onsdag kväll till torsdag kväll..

2012-05-14 @ 23:07:14
URL: http://smalandspinglan.blogg.se/
Postat av: Ylva

Vill inte vara glädjedödare, men jag tror inte man kan vandra mellan byarna längre. Det ska tydligen ha rasat där. Årets bibelklass kunde i alla fall inte gå där. Men vi hoppas att jag har fel. Och att de får en alldeles underbar tid i Italien!

2012-05-14 @ 23:56:06
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh Christin, kommer du hem då! Så synd vi inte hinner ses då! Haha, det är ett av de nya intrycken från Floda-folken på Hawaii.



Oj Ylva. Hade jag ingen aning om att det rasat där. Kanske det bara blir färjetur mellan de två byarna, och förhoppningsvis lite vandring mellan någon av de andra. :)

2012-05-15 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0