Dopet

Idag är det en månad sedan jag döptes på Pipeline, Hawaii. Vilken magisk dag som jag alltid kommer att komma ihåg. Så välsignad. Åh, jag längtar sannerligen tillbaka ibland. Livet på STN var så annorlunda mot här hemma. Man levde för andra människor och Gud på ett helt annat sätt, jag saknar det här. Men allt har sin tid, som det står i Predikaren 3. Och nu får jag fortsätta livet i Sverige och komma ihåg och gå tillbaka till allting som jag var med om på Hawaii. Så betydelsefulla månader.


 

1 Peter 1:23 For you are born again, but not to a life that will quickly end. Your new life will last forever because it comes from eternal, living word of God.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja allt har sin tid, det gäller att leva här o nu, o göra det bästa av situationen!

2012-05-03 @ 11:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0