Tre skåningar och en dansk

Jag och mamma är på tävlingshelg i underbara Skåne. Ikväll sprang vi etapp 1 i Råå här i Helsingborg, det var sannerligen ett av de finaste TC vi varit på. Precis vid havet!
Snabb sprintbana så det var att ge järnet hela vägen de knappt 4 km som min bana mätte. Är väldigt nöjd med loppet och jag kom 17/39. Mammas svar på frågan hur det gick kom så härligt "jättebra!" gött att hon var så nöjd. Kom 14/23. Imån fm springer vi etapp 2 i Helsingör, kvällen etapp 3 i Helsingborg och slutligen sista etappen i Helsingborg söndag fm. Den här tävlingshelgen är en tradition för oss och tävlingarna är så roliga!
Sitter på hotellet och kollar fotbollen nu, är lite förvånad då jag tidigare aldrig i mitt liv skulle kunna se mig sitta framför en fotbollsmatch så här. Är egentligen inte min grej, men det är spännande ju. Heja Sverige sista minuterna!

Lycka till säger vi till pappa, Eric och Robin som ska cykla Vättern. Start kl 4,34 lördag morgon. Imponerande att cykla så långt tycker jag, grymt!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en go helg!

2012-06-16 @ 09:17:35
Postat av: Lina

Tack! Vi börjar bli sletna nu efter tre etapper, men ska ge järnet imån.

2012-06-16 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0