Lite sletna i Skåne.

Nu börjar både jag och mamma bli ganska så slitna här i Skåne. Efter två tuffa tävlingar idag, sprintetappen igår kväll, shopping i Helsingör och cykling 3 mil var det sannerligen skönt att dra till relaxen men bastu och jaccuzi ikväll. Bara vila ut lite så skönt. Imån väntar sista etappen som är i vackra Pålsjöskog i sprintnorm. Alltid spännande!

Hade jag kunnat välja bort två sträckor på dagens två etapper hade jag varit riktigt nöjd! Nu är det ju inte så, men jag får säga att jag är rätt så nöjd ändå med mina insatser. De andra 30 kontrollerna har ju gått bra! Det är sannerligen kontrollrekord här nere med 17, 16, 16 kontroller på banorna hittills. Imån måste jag verkligen hålla grym fokus genom hela banan! Ge järnet sista krafterna!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grymt tempo ni har!

2012-06-17 @ 15:06:50
Postat av: Lina

Jo det kan man säga, hehe. :)

2012-06-17 @ 23:25:06
Postat av: Pappa

Fokus är rätta ordet. Verkligen härlig helg med tre skåningar oså Dansken.

2012-06-17 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0