Café Näsudden

Nu har jag jobbat tre dagar på mitt sommarjobb, Café Näsudden. Har varit en lugn start med några få gäster under helgen. Lisa har jobbat med mig lördag och söndag och det har blivit kombination av jobb och kvalitetstid kan man säga. Riktigt nice och mysigt. Näsudden ligger 5 km utanför stan vid den stora badplatsen vid sjön Hindsen, är så vackert! Hos oss kan man fika kladdkaka, morotskaka, räkmackor, pajer, småkakor, kulglass och vanlig glass. Framöver i sommar ska jag jobba med en annan härlig tjej, Evelina, vi hoppas på sol och mycket folk! Vi har öppet varje dag kl. 11-17, Välkomna in till oss!

 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vi ska boka in en helg vi kan komma o fika hos er, nu ska vi snart möta Lisa på stationen!

2012-06-10 @ 21:19:25
Postat av: Lina

Ja, det får ni verkligen göra! Då ska vi kunna sitta ute i solen och blicka ut över sjön. :) ja, snart kommer hon till er! :)

2012-06-10 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0