Åh, jag är så glad för en otroligt fin helg med mamma.

Sista etappen av tävlingen var grymt rolig! Jag var inte alls så seg och trött som jag befarat utan detta var tävlingen som gick allra bäst. Åh, so lovely! Kom 13/39, med ynka fem sekunder upp till 11:e placeringen. Vi var fyra tjejer inom fem sekunder. Hårt om tiden alltså. Mamma sprang också riktigt bra och även hon plockade några placeringar på de sammanlagda resultaten. Nice! Vilken kanonskog alltså, mest kunde man springa på fort rakt igenom bokskogen och slippa en massa ruggiga grönområden som gör banan krabbig! Det här gillade jag!

Efter dusch och fika fortsatte vi till Höganäs där det blev lite mysig shopping innan vi fortsatte färden hem. Inte ofta man (för jag talar nog för ganska många här) gör ett besök i Ljungby, men det gjorde jag och mamma minsann. Vi åt thai, och köpte svenska jordgubbar, nice. Sicken fin helg vi haft, och jag saknar faktiskt redan Tre skåningar och en dansk. 18,30 ikväll var jag mentalt laddad för ännu en etapp, men då var det ju sluttävlat och jag kände inte för att sticka ut själv här hemma när jag befunnit mig kring 800 orienterare under en helg. Känns konstigt att det dröjer ett helt år tills nästa nu. (två om det blir Vättern, men det är inget jag pratar högt om nu, de småtankarna håller jag mest, för mig själv).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0