Feeding the hungry.

Klassen är indelade i två team och i torsdags var det äntligen dags för oss, team oncles att dra till Feeding the hungry. Vi åkte till ett ställe mot Honolulu för att dela ut food till en massa, några hundra olika människor. Vi fick olika uppgifter och mina var Line prayer, chilla runt och snacka med folk och dela ut food. Vilken häftig upplevelse. Åh, så himla roligt! Jag ler av att tänka på alla vi mötte och hur roligt det var att dela ut en massa grönsaker. Jag älskar att kunna glädja andra med lite hej hej och snack. Åh! Jag smälter. Om de bara visste vad de själva ger i mötena.

Jag, Louise och vänner.

Lovisa med "kameramannen".

Daney och sötaste tjejen.


Lunch in the sun.


All mat vi delade ut.


Anton är taggad.


Jag handed out lettuce.


Louise in the line.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Åh, vad du ser ut att trivas Lina. Jag blir så glad när jag ser de fina bilderna. Det måste vara en härlig känsla för Er.

2012-01-30 @ 14:33:29
Postat av: Lina

Jaa, FTH har varit en av höjdpunkterna här verkligen!! Imån ska vi ha adventure day, fatta awesome på ett helt annat sätt! :D Vattenfallsvandring!

2012-01-31 @ 06:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0