Surf som blev run

Tidig tisdagmorgon, ösregn och klockan ringde kl 05,30. Jag, Anton, Marcus och Albin skulle iväg och morgonsurfa. Fett nice och supertaggad! Marcus gick iväg för att hämta bilen men han kom dessvärre tillbaka utan den. Då har en lampa i bilen lyst hela natten så batteriet var urladdat. Så tråkigt. Jag var inte så pepp att gå och lägga mig igen så lyckligt nog ville Albin hänga med och träna. Morgonlöpningen är avklarad, så god start på dagen! Vi girls måste ha med oss någon kille om vi ska träna när det är mörkt ute. Det är ju inte sådan safe stad vi bor i. Tack Albin!


Kommentarer
Postat av: pappa

Batteriet urladdat men Lina laddad för en löprunda istället. Bra att vara flexibel. Hälsning från Store Mosse. Skidåkningen blev inte i månsken men väl i pannlampssken. Jättemycket folk. Jag körde 8 varv på 5an. 40 km. Verkligen häftigt.

Tummis

2012-02-07 @ 23:25:08
Postat av: Lina

Pappa, haha! Jo jag var så laddad! Gödigt! Åh so lovely med skidorna!!! Jag skulle vilja go lite ski soon! Men visst var det ändå häftigt att jag fick dra några kilometrar i trädgården innan jag for hit! Du är så grym att du åker så mkt ski pappa. I'm impressed you know! Får kanske bli tunneln när jag kommer hem. Om jag surfar mkt här så tränar jag ändå armmusklerna så jag har lite att komma med iaf. :) idag har vi vatt vid pearl harbor, nice! Tummis!

2012-02-08 @ 05:57:37
Postat av: Gunilla

Hej! Ville bara sända en hälsning från Stockholm. Jag va på bio igår och träffade Eric innan dess. I måndags gick jag och Micke 3,5 timme från utbildningen på Kungsholmen till hotellet på Östermalm. Vi gick o gick fel men tillslut kom vi rätt iallafall. Fånga dagen Kram Mamma

2012-02-08 @ 08:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0