Så många olika känslor jag har nu

Jag är så nervös för att imån (tisdag) flyttar jag till Göteborg! Och på onsdag börjar skolan, hjälp. Idag har jag iallafall haft en riktigt fin dag här i Värnamo. Sommar, sommar. :) Fortsatt att arbeta med min fobi för att packa. Är inte speciellt lätt när jag ska packa dels för första dagarna hos Elin, sen en annan väska för resten av september som pappa ska ta med upp dit på söndag och sist (och störst!) att packa för min riktiga flytt den 1 oktober. Men jag kommer hem till Värnamo igen slutet av september och då ska jag ju bara ner med alla grejer och kläder i väskor och kartonger så jag hoppas det ska vara enklare än nu! :)

Idag har jag då fortsatt att fixa och dona. Jag och pappa cykeltränade Kajsarundan 35 km med snitt på 28,2. Tur jag cyklat så pass mycket i sommar ändå för på söndag gäller det, Mjörn runt, 10 mil. Ska bli kul! Ikväll har jag och moder hempysslat med att göra rårörda lingon, lingonsylt, morotskaka och stuvad blomkål och morötter. Känner mig ganska huslig om jag säger så. :) igår gjorde vi inlagd västeråsgurka, fast är mest pappa som äter det i vår familj så han har ganska mycket nu kan man ju säga. Mitt rum ser verkligen ut som ett bombnedslag (man kan knappt gå in genom dörren och mamma kunde inte ta sig fram till min säng för att säga god natt, haha) så jag ser verkligen fram emot imån att packa klart och städa så det blir fint igen. :) sen far jag till Göteborg på kvällen och möter upp med Elin lagom tills hon slutat jobbet kl 20. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jösses vad husliga ni är,jag hoppas verkligen detta ska bli bra för dig,lycka till imån på skolstarten!

2012-08-28 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0