Dop.

2 april 2012, I'm born again! Min andra dopdag! Idag har vi nämligen haft möjlighet att döpa oss här på Hawaii. Aaa what a beautiful day!
Jag funderade väl om jag ville döpa mig igen (mor och far besluta att döpa mig när jag var 5 månader och det är jag verkligen tacksam för. Men nu är jag blessed med två dop.) Jag är så otroligt glad och det är så häftigt att jag beslutat själv att jag vill döpa mig här och nu! Jag blir helt överväldigad genom att tänka på att jag har döpt mig idag! Åh haha. Det är först här på STN som jag inser hur det är att leva med Gud på riktigt. Att jag vill leva med honom som no. 1 every single day for all my life! Detta är en av de bästa dagarna i mitt liv. Käre värld. I'm definetly newborn. Thank God!
Linda, Hanna, Zach och Chris var med ute i havet och döpte mig i en stor våg i Stilla Havet. How amazing.
.
Just imagine this: Gud, Hawaii, North Shore, Pipeline, totally blue sky, strålande sol, awesome waves, 100 pers från STN och alla är super stoked for all baptism. En heldag med vittnesbörd, 22 dop, beach, bad och bbq. Detta är min dopdag.






1 Peter 1:23 For you are born again, but not to a life that will quickly end. Your new life will last forever because it comes from eternal, living word of God.

Kommentarer
Postat av: Louise

åå, hur underbart? Är så stolt över dej! <3

2012-04-03 @ 16:48:00
Postat av: Frida

Grattis!! Åh vad kul Linis! Låter som riktig hawaii-magi!

2012-04-03 @ 22:28:08
URL: http://fridaalakorpi.blogspot.com/
Postat av: julia

Så fantastiskt Lina! Vi ser fram emot när vi får träffa dig igen! :)

2012-04-03 @ 23:14:33
URL: http://juliaietiopien.blogspot.com
Postat av: Christin

Åhh va häftigt!!! Och väldigt snygg klänning :)

2012-04-04 @ 10:04:59
URL: http://smalandspinglan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Härlig dag för dig Lina. Ser ut att vara fantastiskt väder.

2012-04-04 @ 11:50:51
Postat av: Elina

Lina, finaste underbara Lina! Så häftigt och fantastiskt :) Jag ser framemot att träffa dig snart igen, kan knappt vänta!



Puuuusss <3

2012-04-04 @ 21:11:15
URL: http://mittlivialingsas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0