Det är fint ute!

Titta ut, hur vackert är det inte! Solen strålar från en klarblå himmel och lönnarnas blad är alldeles gula och orange. Att man kan gå i shorts och t-shirt är ju inte annat än härligt!
.
Ikväll ska jag, Elin och Matilda gå på musikalen Grease med särskolan på Gröndalsskolan. De har gjort en egen tappning. Ser jag fram emot! Efter det hinner vi förhoppningsvis bort till Tinas Ö för Afro Power dance. Hur kul!!! Har köpt kort på gymmix så nu ska jag gympa hela hösten! :)
Tycker den här svampen är så söt!
.
Nu ska jag och pappa ut på rullskidor! Hej hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Härlit, gymix saknar ja, billigt och kul..

Friskis ha vi i jkpg men de är dyrt för student..

Tur ja ha mkt idrott i skolan..

Härligt att du mår bra och att jobbet börjar ramla in med..

Du ja kommer nog inte till Johanna på fredag.. Ja stannar nog i jönnet i helgen..

PUSS

2011-09-29 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0