Once in a lifetime.

Nu är jag hemflyttad till Värnamo efter ett år på Hjälmared och en riktigt bra helg hemma hos Petter i Ornunga. Fotbollscup och champions leaguefinal igår. Konfirmation för Petters bror Oskar idag. Kul att träffa familjen, släkt och vänner må jag säga! De är så fina och härliga! Petters mor spelade och sjöng Du är en bön på piano för oss ikväll. Helgen kunde sannerligen inte sluta på ett bättre sätt.
Träffade en klasskompis till Lisa på konfirmationen. Panda-Bengt, han var cool.
.
Nu har jag och Lisa i två timmar kollat på inspelningar sen vi var små. Vet inte när jag skrattat så hejdlöst som ikväll! Ni skulle bara veta vår kreativitet angående tv:program.. Jag och Lisa gick lös på sång, klarinett och drama. Det var sjukt crazy! Sen har vi ju filmerna då vi inte var annat än söta och gulliga i fina kjolar och flätor..

Kommentarer
Postat av: julia

åh lina! vad glad jag blir av att höra att du har det bra! jag saknar dig med hur mycket som helst och du är givetvis alltid välkommen hem till mig både i nykvarn (fast vi köpte hus i södertälje igår!) och i etiopien! du är fantastisk. kram!

2011-05-30 @ 10:40:45
URL: http://bjorkro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0