Äventyrsstig.

Idag håller vi i Bibelklassen en äventyrsstig för resten av skolan. Att vakna kl. 7,15 av ett ösregn var inte så nice, men nu är det lite ljusare ute. Solen kommer också fram då och då. Härligt! Jag och Petter ska hålla i en vattenstation borta där ån rinner ut i Lilla Färgen. Kommer bli nice! Eftersom det är den sista stationen behöver vi inte aktivera oss förrens efter kl. 11, fram till dess packar jag. Ska vara färdiga i eftermiddag med allting. Våra rum och resten av huset.

Kajsa kommer hit i eftermiddag! Hon ska på intervju till hälsocoachlinjen. Hade varit så otroligt kul om hon går här nästa år! Häftigt! Då har jag ännu en koppling till Hjälmared. Det ska verkligen bli skoj att träffa henne. Kul hon hinner se hur jag har det nu innan vi slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0