Vårpremiär på cykel!

Jag är sannerligen lite trött. Vi har sovmorgon på måndagar nu, men gick ändå upp tidigt för att lyssna på Elina och Sofias morgonandakt. 2 h ledigt sen. Valet stod mellan att ut och springa, eller sova. Märkte på vägen upp till Smedjevinden att det inte skulle ge någon vidare effekt, inte på psyket iaf, att träna så jag somnade bums. Hur skönt var det inte då. Väldigt!
I skolan sen pratade vi om Romarbrevet och Paulus. och eftermiddagen gjorde vi på grupparbetet om Kolosserbrevet. Jag, Petter, Ylva och Elina. Typ klara, nice.
Nu kom jag och Elin precis hem från ett zumbapass på gymmet. :) Var flera veckor sedan vi var där. Så kul!! Bästa idag var dock att äntligen ta fram cykeln igen!! Åh, vad jag älskar att cykla. Helt fantastiskt. Åh, vilken känsla!! Nu ska jag till hallen och spela volleyboll. Vi ska träna inför torsdag! Sen ska det bli gött å duscha och äta. Jag är som sagt lite trött.


Cradle Mountain, Tasmanien. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0