Laserdome.

Vilken skräckupplevelse. Mörkt rum med färgade lampor, rök och skum musik. Två lag med 5 personer i varje, massa småväggar som labyrinter där man skulle gömma sig och lura på sina fiender, smyga runt för att skjuta på dem. Poäng då man träffade bröstet, ryggen, axlarna eller vapnet. Vi spelade 2x 20 minuter. Det blev endel skrikande kan jag säga. Elias och Julia var grymma, rätt som det var blev man (skriver man, då detta gällde alla i mitt lag) träffad av någon, utan att ens ha sett dem. Efteråt fick vi se statistik med poängen. Rött lag: Elias, Julia, Robin, Sindi och Sofia, vann båda omgångarna. och av alla 10 kom jag på 5:e plats av högst poäng. 4500 närmare bestämt. Stolt. I mitt lag, det blåa var det jag, Emma, Petter, Viktor och Matilda. 
 
Reklamaffischen till Laserdome i Borås.
Dock skulle man inte ens hålla händerna sådär. En ska vara (nu skulle jag vilje veta vad den delen egentligen heter på vapnet..) ena handen ska vara under, längre fram iallafall.

Jag ska aldrig i livet bli någon agent, spion eller ens polis. Tänk de som är med om liknande sådana här händelser, fast det handlar om riktiga vapen och smygande. FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0