Ute på elljuset.

En klibbig joggingtripp på elljusspåret i Borgen ikväll. Åh vilken härlig känsla att träna lite! Ett varv där jag joggade på platten, och gick uppför backarna. Så otroligt glad att jag inte kände någon smärta alls! Måste säga att jag tycker verkligen om att ha träningskläder på mig, speciellt nu när jag inte kunnat använda dem på så länge. Jag tror inte jag haft ett så här långt träningsuppehåll på flera flera år, vet inte om jag någonsin haft det faktiskt. Har haft turen att hålla mig hel och frisk. När jag varit skadad innan har jag i allafall kunnat variera träningen med något annat.
I helgen har vi orienteringsläger i Ronneby med OK Stigen. Inklusive två sprinttävlingar på lördag. Hoppas verkligen det går bra. Känns fantastiskt att kunna komma igång igen!
Tre dagars fjällorientering i Funäsdalen förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga dagar i Härjedalen. Häftigt med fjäll-ol. Att renhornet.

2011-06-07 @ 22:22:53
Postat av: Lina

Haha, ja pappa. att renhornet! Jag skrattar fortfarande av det plötsliga minne! Så grymt roligt! Haha. Att fjäll-ol var grejer det!

2011-06-07 @ 22:50:17
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0