Ut och spring.

Idag är det nice träningsväder ute!
Jag, Emma och Petter sprang ett fint varv runt sjön. Sen fortsatte jag och Petter ett varv till.
Det innehöll långa och korta intervaller, först på vägen och sedan på stigen genom skogen.
Vi sprang en slags orientering med påhittad karta och kontroller. Först hade jag kartan, piip. Sen fick Petter den och så kom vi till nästa kontroll. Hur kul och hur bra träning! Grymt!

Lekfull träning säger pappa att det kallas.

Nu ska vi strax cykla ett gäng till Maxi och handla lite för ikväll. Pastaröra med kyckling och pesto i botten. Med endel till. Hurra för cyklarnas uppkomst.




Fann lite bilder från Österrike 2006.

Kommentarer
Postat av: pappa

Fantastiska bilder. Vilken härlig resa.

Fin träningsrunda runt Lilla Färgen.

2011-04-01 @ 16:47:50
Postat av: Maggan

Jag tog en marché nordic ikväll, från Knalleland o hem utmed Viskan, fint!

2011-04-01 @ 20:51:55
Postat av: Lina

Det var ett tag sedan jag såg de fina bilderna. :)



Marché nordic. Heja Maggan!

2011-04-02 @ 00:29:26
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lisa.sandstrom@li

2011-04-03 @ 19:52:43
Postat av: Lisa

Ojdå. Jag råkade visst skicka en ytterst ofärdig kommentar. :P



Den sista bilden är ju kunglig! HAHA!

Riktigt spontan. He he.

Har du dessa bilder högupplösta någonstans?



Pusspuss!

2011-04-03 @ 19:54:07
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha. :) Japp, jag har dem på usb. Kanske ska framkalla lite österrike pics. Eller vill du ha den som storbild på ditt rum.. :P

2011-04-04 @ 16:41:49
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0