Lite orientering.

Nu ska vi strax ha orientering på Hjortgården med klassen, så skoj! :)
Annars har vi faktiskt ingen aning om vad dagen kommer bjuda på, ett schema skulle vara lite nice. Men nae det har vi inget ännu. Det enda jag vet inför den här veckan är faktiskt orientering idag. och att jag ska hålla en orientering för klassen på fredag. På torsdag blir det terrängtävling och på onsdag ska jag och Elina (Pitetjej i bibel) träffa prästen Thomas då vi ev. ska vara konfaledare det här året. Beror på om det blir tillräckligt många konfirmander.
Ikväll blir det ingen OL-träning med skogshjortarna. De har träning på kartan där tävlingen är på söndag och då kan jag ju inte springa där nu.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina!

Ha det bra på ol en.

Tummis pappa

2010-09-21 @ 10:26:39
Postat av: Maggan

Nu en kopp kaffe o ett korsord efter en timmas stavgång, ha det fint!

2010-09-21 @ 12:12:54
Postat av: Lina

Nu blir det OL hela veckan för klassen. Jag ska hålla lektion både imån och fredag. Spännande :)



Låter riktigt nice Maggan! :) Stavgång är härligt, och kaffe är ju alltid kaffe.. Te hade oxå varit fint :)

2010-09-22 @ 22:47:00
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Linus

Vissa klättrar inom hierarkin. Konfirmandledare är inte illa!

Ha det bra!

2010-09-23 @ 19:31:31
Postat av: Lina

Hej Linus!

Tyvärr var det för få som var intresserade så det blir inget med den konfaläsningen. Hade varit väldigt skoj annars! Tagga 25-manna! :)

2010-09-24 @ 01:01:16
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0