Tell me why.

Allvarligt, vad händer med mig, känns som min kropp bara blir mer och mer ynglig och svag. Igår på volleybollen vred jag knäet, kan inte påstå att det är särskilt väl. Men det är nog inget speciellt jag kan göra åt det. Då och då hugger det till i det och mitt ben och jag viks. Aj aj! :( Vad är det för olycka jag bär med mig. När jag väl blivit frisk och kunde träna igen, så händer detta. Var glada ni utan skråmor. =/

Nu packar jag! Inte så effektivt kanske. Men det börjar bråska så jag ska snart ta tag i det igen efter pausen jag har nu... :) Imorgon får vi lov! Inte vilket lov som helst, utan höstlov! Vilket betyder att jag, Lisa och mamma drar på vår traditions-höstlovsresa :D I år flyger flyget oss till Paris. :) :)

Ikväll är det jag, Ylva och Frida som håller i andakten. Heja heja ;)
Lyssna på den hära norrländska meningen Ylva sa innan: "Det är ingen fara att fara". :)
"att fara" "att he" -två norrlandsord.


Grattis Martina! 21 år idag, hurra hurra för dig min vän! <3
Lagom tills idag har hon farit ;) till england. Hoppas träffa henna nästa vecka!
Go girl!

Nu ska jag fortsätta att packa och städa.. Tur jag har Taylor Swift, ske rocks ;)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilken ära att få bli citerad på din fina blogg!



Däremot var ju det du sa i kapellet ännu bättre;

- Det är ingen fara för far att fara. ;)

2010-10-28 @ 23:03:39
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com
Postat av: Martina

vilket snyggt kort på mig ;) men tack min vän <3

2010-10-30 @ 08:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0