Lalalala. :)

Blev att jag tog resan till Hjälmared i två etapper. Lennart tog emot mig kl. 21 vid stationen i Borås och sen lite mysigt kvällsfika hemma hos honom och Maggan. Istället för att ta bussen till Hjälmared kl. 22 kom vi på att jag kunde sova hos dem och åka vidare till skolan idag.
Har en kompis som åkte genom Borås i morse så det klaffa väldigt bra :)


Fin höstutsikt från mitt fönster.

Nu har vi lite håltimme innan lektionen kl. 13,40. Sen ska jag och Elina ut och springa en runda.
Så skönt att komma igång nu efter min sjukvecka. 
Ut i fina naturen och att röra på sig, då trivs jag extra bra :) 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad fin utsikt du har. :)



Idag har vi bara haft halvdag, så jag passade på att städa på mitt rum nu i eftermiddag.

2010-10-04 @ 14:54:00
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: pappa

Vilken utsikt o vilka härliga färger.

2010-10-04 @ 15:38:10
Postat av: Maggan

Fin höstbild!

2010-10-04 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0